Τα οφέλη της εκπαιδευτικής ρομποτικής σε παιδιά ηλικίας 8-12 ετών, είναι να μπορούν να κατανοήσουν απλούς όρους που ύστερα θα τους οδηγήσουν σε προγραμματιστικές σκέψεις (το φαινόμενο υπολογιστικής σκέψης).
Κύριος σκοπός είναι αντιληφθεί ο μαθητής ότι ο υπολογιστής – smartphone – tablet, δεν αποτελούν παιχνιδομηχανές, αλλά εργαλεία που μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν ώστε να δημιουργήσουν ένα δικό τους απλοϊκό υπολογιστικό σύστημα (φαινόμενο Ρομπότ) που θα ελέγχεται μέσω Η/Υ ή άλλων ηλεκτρονικών συστημάτων.