Φωτεινή Στεφανίδη

Φωτεινή Στεφανίδη

Βιογραφικό:

Ονομάζομαι  Φωτεινή Στεφανίδη γεννήθηκα το 1989 στην Πάτρα. Οι σπουδές μου ξεκίνησαν το  2007 στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), στο τμήμα Θεολογίας.

Το 2011 αφότου και αποφοίτησα από τη Θεολογική Σχολή συνέχισα τις σπουδές μου στο IEK  (Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης ) Ιπποκράτειο στην Αθήνα, στον τομέα των παιδαγωγικών, με τίτλο σπουδών «Προσχολική αγωγή δραστηριοτήτων δημιουργίας και έκφρασης».  Παράλληλα πραγματοποίησα τη διετή πρακτική μου άσκηση σε κέντρο προσχολικής εκπαίδευσης – νηπιαγωγείο στα ακόλουθα  τμήματα ,βρεφικό, μεταβρεφικό, νηπιαγωγείο, προνήπιο και προ-προνήπιο.

Η αγάπη μου για τα παιδιά και την εκπαίδευση μου έδωσε την απαιτούμενη ώθηση ώστε το 2016 να λάβω  μέρος στις κατατακτήριες εξετάσεις του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών όπου και  εισάχθηκα πρώτη στους πίνακες κατάταξης. Κατά την διάρκεια του κύκλου σπουδών μου πραγματοποίησα τη πρακτική μου άσκηση στα 13ο , 9ο , 16ο Δημοτικά Σχολεία Πατρών και στο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Πανεπιστημίου Πατρών. Αποφοίτησα το 2020 με βαθμό πτυχίου 7, «Λίαν Καλώς».

ΤΟΜΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ: α) Τομέας Παιδαγωγικής (παιδαγωγική έρευνα, παιδαγωγική μουσικής αγωγής  , διδακτική χορού, ρυθμικού & θεατρικού παιχνιδιού, αισθητική αγωγή, συμβουλευτική, ειδική αγωγή), β) Τομέας Ψυχολογίας, γ) Τομέας Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης και της Εκπαιδευτικής Πολιτικής, δ) Τομέας Γενικών Επιστημών.

Το Τμήμα καλλιεργεί τον κορμό των Επιστημών της Εκπαίδευσης, δηλαδή:

– τις επιστήμες που μελετούν τα «μακροπαιδαγωγικά» φαινόμενα (δημογραφικά, οικονομικά, κοινωνικά, θεσμικά ή πολιτιστικά)

– τις επιστήμες που μελετούν τα «μικροπαιδαγωγικά» φαινόμενα (π.χ. βιολογικά και ψυχολογικά) που από την ατομική ιστορία μέχρι τις γνωστικές και κοινωνικοσυναισθηματικές διεργασίες σχετίζονται άμεσα με το έργο της εκπαίδευσης

– τη Διδακτική των διαφόρων μαθημάτων, η οποία προσφέρει γνώσεις που στηρίζουν τις μεθόδους εκπαίδευσης και τους μηχανισμούς μετάδοσής του.

Στα πλαίσια της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και επιμόρφωσης συμμετέχω  στο 9μηνο σεμινάριο 440 ωρών του Πανεπιστημίου Αιγαίου  στη θεματική  « Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» , το οποίο θα ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2022.

Στα κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών Φίταθλον, εργάζομαι στο διοικητικό-γραμματειακό τμήμα και διδάσκω το μάθημα «Βιωματικά παιχνίδια ρόλων». Στόχος μου είναι οι μικροί μαθητές μέσα από τα βιωματικά παιχνίδια και τα παιχνίδια ρόλων να αναπτύξουν σωστά την ενσυναίσθησή προς το κοινωνικό σύνολο, να ενισχύσουν την αυτοεκτίμηση τους, να εξετάσουν διαφορετικές απόψεις και να αναπτύξουν τις δεξιότητες της επικοινωνίας και της διαπραγμάτευσης.

Πιστεύω ότι ο ρόλος του εκπαιδευτικού παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην γνωστική, πνευματική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών .

Ο εκπαιδευτικός οφείλει να έχει μεταδοτικότητα και να μεταλαμπαδεύει τις γνώσεις του στους μαθητές με τον καλύτερο διδακτικό τρόπο. Ο ίδιος πρέπει να ενθαρρύνει τους μαθητές ανάλογα με τις ικανότητές τους. Να τους αντιμετωπίζει ως ξεχωριστές προσωπικότητες και να μη ξεχνάει να τονίζει τη διαφορετικότητά και τη μοναδικότητά τους.

Ο εκπαιδευτικός είναι ο δεύτερος γονέας για τα παιδιά τον βλέπουν καθημερινά και  τον εμπιστεύονται. Μέλημα μα μου είναι να δημιουργώ με τους μαθητές και τους γονείς σχέσεις αμοιβαίας  εμπιστοσύνης ώστε να αισθάνονται οικεία και ασφαλείς στους χώρους του Κδαπ.

Ειδικότητα: Δασκάλα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Δραστηριότητες στο ΚΔΑΠ: Βιωματικά Παιχνίδια Ρόλων

ΔΟΜΗ Α’ : Ανθείας 234